تدارک هزار بسته معیشتی به همت سپاه و بسیج برای نیازمندان گرگانی

بیست و هشتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه برای توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان همزمان با ایام اربعین در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان برگزار شد.

سرهنگ وحید فخرالدین فرمانده سپاه گرگان گفت: در این مرحله به مناسبت اربعین حسینی به همت خیرین سپاه و بسیج هزار بسته کمک معیشتی شامل رب، ماکارونی، حبوبات، برنج و روغن تدارک دیده شده و بین نیازمندان گرگان توزیع می‌شود.

او ارزش هر بسته را یک میلیون تومان اعلام کرد و افزود: اگر چه بحران کرونا در حال فروکش کردن است، اما رزمایش کمک‌های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت.

فخرالدین اعلام کرد: از ابتدای سال ۳۵ هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه گرگان توزیع شد.

او با بیان اینکه کمک مومنانه ابعاد گسترده‌تری دارد، افزود: ارائه کمک مومنانه برای آزادسازی زندانیان غیرعمد، اشتغالزایی جوانان، تسهیل ازدواج جوانان، کمک به دانش آموزان کم بضاعت و ساخت مسکن برای محرومان و توجه به نیاز‌های محلات با محوریت مساجد و حسینیه‌ها از جمله موضوعاتی است که در نهضت خدمات مومنانه به آن توجه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.