فرمانده سپاه نینوا گلستان:

۸۵۹ برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود/ افتتاح ۲۳ پروژه عمرانی سپاه در گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از اجرای ۸۵۹ برنامه در طول هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: ۳۰ برنامه شاخص در هفته بسیج برای استان گلستان در نظر گرفته شده است.
۸۵۹ برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود/ افتتاح ۲۳ پروژه عمرانی سپاه در گلستان

به گزارش مد فرهنگی بسیج سازندگی سپاه نینوا، سردار حسین معروفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: بسیج توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ پایه‌گذاری شده و تاکنون منشا خیر و برکت زیادی شده است.

وی تصریح کرد: بسیج تفکری است که امروز خارج از مرزهای ما دارای تاثیرگذاری جدی است همانطور که مقاومت حزب‌الله و تفکر انصارالله که یک تفکر انقلابی و مردمی برای کرامت انسانی و ارزش‌های انسانی و مایه‌های اصول دین و معیارهای مورد تایید قرآن کریم و انبیا است.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: هیچ کس تصور نمی‌کرد بسیج شاهد این گستردگی و پیشرفت شود و این شبکه ارزشمند تا این حد بتواند کارآمد در جامعه باشد.

معروفی افزود: بسیج یک پایگاه نظامی نیست و یک فرهنگ است که برگرفته از فرهنگ وحی با تأسی از ائمه اطهار و سیدالشهدا برای خدمت و ایستادگی برابر ظلم و کفر و رسیدن به سعادت بشری فعالیت می‌کند.

وی گفت: هر کجا حضور ارزشمند توده بسیج با منطق عاشورایی وجود داشت به عینه دیدیم که بن‌بستی به وجود نیامده و به فرموده امام مسلمین بسیج بن‌بست‌شکن است چرا که منطقش منطقه آل البیت(ع) است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: افرادی که در بسیج فعالیت می‌کنند پرورش یافته مکتب عاشورا هستند و زیبایی این مکتب را در عرصه‌هایی مختلف چه عرصه دفاعی که مردم سبب پیروزی و موفقیت آن شدند و چه در مقابله با ناهنجاری‌ها و اقتصاد مقاومتی با بصیرت نافذ و عمیق در بسیج مشاهده می‌کنیم.

معروفی گفت: در بسیج شاهد انسان‌های کم‌توقع، مخلص، عاشق و پا به کار برای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی متذکر شد: از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در تمام استان و مرکز استان شاهد خواهیم بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از برگزاری 859 برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان گلستان خبر داد و افزود: از این تعداد 30 برنامه آن شاخص است و در سرفصل اقدامات ما در این هفته نظام صالحین بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، برنامه‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی و هنری، دفاعی و رزمی، ورزشکاران و علمی و پژوهشی و پروژه‌های عمرانی به چشم می‌خورد.

معروفی بیان کرد: در ۲۹ آبان ماه با شعار «بسیج، فرهنگ و مسجدمحوری» با حضور ۴۰ پزشک به خدمت ۴۰ مسجد و بسیجیان می‌رویم.

وی به برگزاری مانور فرهنگی ۴۰ پایگاه فرهنگی بسیج و راه‌اندازی پویش مردمی «بسیج؛ کوبنده تحریم» در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در ۳۰ آبان ماه صبحگاه مشترک بسیجیان در استانداری برگزار خواهد شد، همچنین ۴۰ گروه جهادی خدمت‌رسان به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

 فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد و یادآور شد: برگزاری یادواره شهدای آزادشهر به شکل محوری، اعزام ۱۵ تیم پزشکی به مناطق محروم، برگزاری رزمایش عاشورائیان حضرت رسول‌الله (ص) در شهرستان علی‌آبادکتول و مینودشت از جمله برنامه‌های ما در هفته بسیج است.

معروفی از برگزاری اجتماع نیروهای مسلح به مناسبت هفته بسیج با مشارکت نیروهای مسلح با حضور مسؤول عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مجمع بسیج دانش‌آموزی در مرکز استان، برگزاری همایش‌های مختلف و عطرافشانی گلزار شهدا در سراسر استان و شهرستان گرگان، برگزاری یادواره شهدای مینودشت و یادواره شهدای سادات گرگان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه در دوم آذرماه حضور حلقه‌های صالحین در میعادگاه نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان سپاه را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در سوم آذرماه بحث «بسیج همگام با کشاورز» را اجرا می‌کنیم و علمی کردن کشاورزی با توجه به مشکلی که در بحث آب وجود دارد از شهرستان کردکوی آغاز می‌شود و همچنین در این روز همایش فرشتگان اقتدار آفرین و راه‌اندازی کاروان وحدت به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از افتتاح متمرکز پروژه بسیج به شکل ویدیو کنفرانس خبر داد و افزود: در هفته بسیج 23 پروژه شامل ۱۹ حوزه مقاومت، دو سوله صالحین فرهنگی ورزشی و دو سالن ۹ دی با ۷ هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

معروفی به راه‌اندازی کمپین حمایت از مردم یمن در استان گلستان در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: امروز مردم یمن در تحت حمله عربستان و وهابیت با حمایت صهیونیست قرار دارند و مردم یمن در یک تنگناه اقتصادی جدی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: در چهار آذر با شعار «بسیج، جهاد و روشنگری» از بسیجیان نمونه قشر کارگری تجلیل و  جلسات روشنگری در سراسر استان تشکیل می‌‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: روز تاسیس بسیج با عنوان «بسیج؛ چهل سال افتخار» نامگذاری شده و در سراسر استان در مراکز شهرستان‌ها و در گرگان در مصلی بسیجیان گردهمایی خواهند داشت و در این روز از خانواده معزز شهدای پنجم آذر گرگان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی تجلیل  می‌شود.

معروفی گفت: در بعد از ظهر روز  ۵ آذر  افتتاح بیمارستان تخصصی بسیج جامعه پزشکی در بین مرز شهرستان گنبدکاووس و مراوه‌تپه در دستور کار قرار دارد، در این بیمارستان با رده‌های تخصصی بسیج جامعه پزشکی با خدمات‌دهی رایگان از جمله حوزه پزشک خانواده اقداماتی مانند جراحی و عمل اتفاق می‌افتد.

وی گفت: ۱۵ تیم  میز خدمت در قالب ۳۰۰ مدیر در مساجد بسیج در هفته بسیج خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.