فرمانده سپاه نینوا :

سازماندهی سه هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در استان گلستان

سردار ملک شاهکوهی: در استان ما قریب به سه هزار و ۶۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده داریم که داوطلبانه به مدت ۱۰ تا ۱۵ روز در مناطق مختلف حضور پیدا کرده و به ساکنین خدمت رسانی می‌کنند.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در حاشیه مراسم رزمایش کمک‌های مومنانه عاشقان ثارالله گفت: در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه‌ای که سپاه و بسیج بعد از کرونا انجام داد، امروز بیست و چهارمین مرحله رزمایش مخصوص بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی است که ۱۸۰۰ بسته در سراسر استان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: اتفاق دیگری که در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه افتاد حضور نیرو‌های جهادی در مناطق محروم استان است که طی بازدیدی که از یکی از روستا‌های دور افتاده استان داشتم حدود ۸۰ نفر دانشجوی بسیجی مشغول کار و خدمت به ساکنین این روستا بودند و هر کدام به نحوی از آب رسانی تا خیاطی و نقاشی و آرایشگری و بهداشت و... خدمت رسانی می‌کردند.

فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: در استان ما قریب به ۳۶۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده داریم که داوطلبانه به مدت ۱۰ تا ۱۵ روز در مناطق مختلف حضور پیدا کرده و به ساکنین خدمت رسانی می‌کنند.


ملک شاهکوهی در پایان عنوان کرد: از همه اصناف، کسبه و فعالان اقتصادی تشکر می کنم که در ایام کرونا با کمکهای خود یاریگر محرومین و نیازمندان جامعه بودند.

112212

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.