فرمانده سپاه گرگان ؛

محرومیت زدایی در بسیج نهادینه شده است/ساخت مدرسه و خانه عالم درگرگان

سرهنگ دوم پاسدار باقررحمانی در مراسم افتتاح مدرسه 3 کلاسه روستای لاملنگ گرگان به نقش توانمند سپاه و بسیج در سازندگی و محرومیت زدایی اشاره کرد.
محرومیت زدایی در بسیج نهادینه شده است/ساخت مدرسه و خانه عالم درگرگان


به گزارش مد فرهنگی بسیج سازندگی سپاه نینوا ؛ فرمانده سپاه ناحیه گرگان در مراسم افتتاح مدرسه 3 کلاسه روستای لاملنگ گرگان اظهار داشت:سپاه وبسیج توانمند تر از گذشته در کنار محرومین جامعه خواهند ماند واین مهم در بسیج نهادینه شده است و امروز گروه های مختلف جهادی به کار آبادانی و بازسازی خانه محرومین در شهرستان گرگان  مشغول هستند.

رحمانی در ادامه با اشاره به افتتاح 2 طرح محرومیت زدایی درهفته دفاع مقدس در گرگان اذعان کرد : افتتاح مدرسه 3 کلاسه شهید بروجردی روستای لاملنگ با زیر بنای 425 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 225 میلیون تومان با نماز خانه جدا و همچنین کلاس مدیر و اتاق معلمان افتتاح و مورد بهره برداری خواهد گرفت.

وی یکی دیگر از پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه گرگان را ساخت خانه عالم درروستای قلعه محمود گرگان بیان کرد و گفت:در روستاهایی که نیاز به حضور عالمان دینی است و انجام فرائض دینی و همچنین اقامه نمازهای جماعت میتواند به رشد فرهنگی و اعتقادی کمک کند سپاه گرگان به ساخت خانه عالم اقدام میکند و سازمان تبلیغات نیز یک نفر از علمای دینی را مقرر میدارد تا به امورات دینی مردم بپردازد.

رحمانی اضافه کرد : خانه عالم روستای قلعه محمود گرگان توسط بسیج سازندگی سپاه گرگان با اعتبار55 میلیون تومان و به مساحت 95 متر مربع که به مدت یکسال کار بنای آن طول کشیده شد ساخته و امروز مورد بهره برداری خواهد گرفت و در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

گفتنی است پیش از ظهر امروز مراسم افتتاح مدرسه 3 کلاسه روستای لاملنگ گرگان و همچنین خانه عالم روستای قلعه محمود این شهرستان با حضور جمعی از مسئولین ، فرمانده سپاه نینوا و سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزارشد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.