سردار معروفی در جمع فرماندهان واحد مقاومت بسیج پیشگامان فاطمی :

ایمان ، بصیرت و صبر سه عنصر اصلی و مورد توجه در بسیج

سردار معروفی گفت: پیغمبر برای ثبات حدوث، حکومت تشکیل داد وپس از تشکیل حکومت در مدینه که در سایه بود اولین دستورش تشکیل بسیج مستضعفین بود وبا بسیج مردمی توانست مکه را فتح کند.
ایمان ، بصیرت و صبر سه عنصر اصلی و مورد توجه در بسیج

به گزارش مد فرهنگی بسیج سازندگی سپاه نینوا ، سردار معروفی در جمع فرماندهان واحد مقاومت بسیج پیشگامان فاطمی دانش آموز که به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید گفت:شجاعت در نوجوانان وجوانان تحسین برانگیز است بویژه شجاعتی که با منطق و دقیق وجسورانه باشد ودر بعضی از مواقع خداوند متعال بر زبان یک نوجوان چیزی را جاری میکند که بر زبان یک آدمی که سن وسالی از آن گذشته است جاری نمی کند.

معروفی با اشاره به اینکه بعثت نبی اکرم اسلام برای رسیدن به سعادت بود افزود: پیغمبر برای ثبات حدوث، حکومت تشکیل داد وپس از تشکیل حکومت در مدینه که در سایه بود اولین دستورش تشکیل بسیج مستضعفین بود وبا بسیج مردمی توانست مکه را فتح کند.

وی ادامه داد: امام(ره) وبنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هم حدوث آفرید و پیامبر گونه عمل و اقدام کرد و اسلام را احیا کرد و احیا اسلام ناب یعنی اسلام پیامبر ، یعنی اسلام انقلابی سیدالشهدا

فرمانده سپاه نینوا افزود: سه عنصر را در بسیج باید جدی گرفت و مورد توجه جدی قرار داد که عبارت است از : ایمان، بصیرت و صبر وهر انسانی که این سه عنصر را دارا ، و باور به سنت الهی داشته باشد از غیر خدا نمی ترسد و دست رد به سینه هر ظالم متجاوزی خواهد زد و این انسان با چنین خصوصیاتی اگر چه در بسیج هم پرونده نداشته باشد می شود بسیجی.

فرمانده سپاه نینوا در پایان با اشاره به ویژگی های حائز اهمیت نیروهای بسیجی گفت: ولایی بودن، ولایت باوری، ولایتمداری، ایمان به ذات اقدس الهی، ایمان به مردم، داشتن بصیرت عمیق، دشمن شناسی و امام شناسی، استکبار ستیزی، عمار گونه و زینبی گونه عمل کردن ، و در زمانی که منطق بسیج شد منطق علوی، فاطمی، حسینی وزینبی مفهومش می شود بن بست شکن.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.