معرفی نخستین مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون

حسن ملک حسینی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا به سمت مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون منصوب شد

مدیر اجرایی منطقه آزاد

به گزراش مد فرهنگی بسیج سازندگی سپاه نینوا،حسن ملک حسینی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا به سمت مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون منصوب شد

منطقه آزاد اینچه برون یکی از نقاط استراتژیک کشور است و به همین سبب، دومین منطقه از هفت منطقه آزادی است که مدیر اجرایی آن برای تسریع در روند امور انتخاب شد.

حسن ملک حسینی بیش از ده سال است که مسئولیت بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان را برعهده دارد.

سردار سعید محمد صبح جمعه در حاشیه بازدید از منطقه آزاد خواستار ارتباط با نخبگان شد و اظهار کرد: ارتباط با این قشر در قالب اتاق فکر به تسریع حرکت در مسیر توسعه اینچه برون کمک شایانی خواهد کرد.

وی موضوع آب را از مسایل جدی منطقه آزاد دانست و افزود: اگر این مشکل مرتفع شود در سایر قسمت‌های زیرساختی مشکل جدی نداریم.

وی ایجاد صنایع تبدیلی کوچک و متوسط برای استان را یک ضرورت برشمرد و اضافه کرد: با این صنایع می‌توان محصولات کشاورزی استان را ذخیره، نگهداری و فرآوری کرده و سپس با بسته بندی مناسب به کشورهای همسایه، صادر کرد.

دبیر شورای عالی منطقه تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی از انتخاب مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون خبر داد و گفت: حسن ملک حسینی که پیش از این، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان بود، به این سمت منصوب شد.

سردار محمد منطقه آزاد اینچه برون را یکی از نقاط استراتژیک کشور اعلام کرد و گفت: بر این اساس دومین منطقه از هفت منطقه آزاد است که مدیر اجرایی آن برای تسریع در روند امور انتخاب شد.

او حمل و نقل ریلی را یکی از مهمترین بخش‌های منطقه آزاد دانست و افزود: با ساماندهی مسیر ریلی و حمل و نقل ترانزیتی اهمیت این منطقه چند برابر خواهد شد.

دبیر شورای عالی منطقه تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی به اتصال راه آهن اینچه برون به شاهرود تاکید کرد و گفت: باید تامین اعتبار این پروژه در بودجه ۱۴۰۱ دیده شود.

وی در خاتمه به تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به منطقه آزاد اشاره کرد و افزود: این بودجه از سایر مناطق تجاری برای منطقه آزاد اینچه برون کمک گرفته شده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.