آغاز کلنگ زنی 200 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی

آغاز کلنگ زنی 200 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در سراسر استان گلستان به همراه سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان گلستان در حال برگزاری است.

به گزارش مد فرهنگی بسیج سازندگی سپاه نینوا؛برگزاری آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در سراسر استان متمرکز در روستای دودانگه شهرستان گرگان

http://uupload.ir/files/cuj_۲۰۲۰۰۸۰۹_۱۹۰۶۰۷.jpghttp://uupload.ir/files/cuj_۲۰۲۰۰۸۰۹_۱۹۰۶۰۷.jpg


سردار زهرایی گفت: سازمان بسیج سازندگی در راستای رسالت خود در مبارزه فقر و محرومیت به دنبال مردمی کردن اقتصاد مقاومتی در پروژه های محرومیت زدایی و زود بازده به کمک فرماندهان سپاه های استانی می باشد.

http://uupload.ir/files/cuj_۲۰۲۰۰۸۰۹_۱۹۰۶۰۷.jpg

ایشان افزود: در سال 99، ده هزار و دویست و سی پروژه با اولویت آبرسانی به روستاها و مسکن محرومین و خانه معلم در حال انجام است که تا الان 7900 پروژه را افتتاح کرده ایم و در استان گلستان نیز 150 پروژه افتتاح شده است و 200 پروژه هم آغاز کلنگ زنی را انجام داده ایم. انشالله در دهه مبارک فجر امسال 2500 پروژه را افتتاح خواهیم نمود.

http://uupload.ir/files/cuj_۲۰۲۰۰۸۰۹_۱۹۰۶۰۷.jpg

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.